Soutěž

Swis-Shop.cz Summer Contest 2010!

(16.07. - 31.08.2010)

Video sérka DC soutěž 2010 - třetí díl

(26.07. - 08.08.2010)

SKATEROCK

Polsko: Skateboarding is a crime?

05.03.2010

Skater mířící zbraní na policistu, tak vypadá reklama polské oděvní firmy GuruGomez a v Polsku se nyní nehovoří téměř o ničem jiném. O celé cause se můžete dočíst v tomto článku a poté jsou vám k dispozici komentáře. Jsme sami zvědavi, jak se k celé záležitosti postavíte.

Reklama firmy GuruGomez

Reklamu vidíte na přiloženém obrázku. Z mého pohledu oděvní i obličejový vzor polského skejtra, ale míří na policajta, který ho evidentně přišel vyhodit z jeho spotu. Popravdě, zajímalo by mě, co na těch desítkách s devítkou za pasem zkoušel, ale to je tak trochu mimo. Reklama je doplněna hustou větou: „Na kolena, ty pse!“ a nápisem „Skateboarding is a crime. That’s why I’maG(uruGomez)“. Evidentně si někdo chce hrát na mega gangsta a i když typoš vypadá jak zabiják z mléčného baru, cíl reklamy je jasný. Jsi tvrďák, jsi skater, tak nos hadry GuruGomez, woe! Toliko asi vše kolem výše nasazeného obrázku. Dala by se ještě řešit grafická stránka, ale to bych řekl, že je vedlejší. Prostě to berte jako reklamu a můžete mít názor třeba jako: „pokus dobrej“, „strašný“, „ale proč ne“, atd. Jenže . . .
Jenže v tomto bodě celý příběh nekončí, ale vlastně začíná. Nyní se přesuňme trochu více do historie, na start února, kdy ještě reklama neexistovala. Ve Varšavě byl ubodán policista v civilu, když chtěl zabránit 18tiletému typovi v házení odpadkového koše na jedoucí tramvaj. Nikdo mu nepomohl a zemřel. O pár dní později partička zmlátila policajta za to, že je přišel upozornit na špatné parkování. V další cause se opilý chlapík vrhal na policejní auto s motorovou pilou. Jinými slovy se v Polsku množí útoky na policisty a smrt policisty ve Varšavě se stala hodně citlivým bodem pro celou polskou veřejnost. Věc došla do parlamentu. Za zabití policisty do té doby hrozilo osm let vězení a nyní je to dvacet pět let.
A dva dny po zprávě o zvýšení trestní sazby začala všechny polské deníky a TV zprávy plnit reklama od GuruGomez. Ta vyšla v ledno/únorovém dvouměsíčníku Info Magazine Skateboard a odtud ji převzala všechna ostatní média. Dopad na celou polskou scénu je zřejmý a nevrhá na polské skaters dobré světlo. O celé cause se píše všude a korunu všemu ještě přidává spolumajitel firmy GuruGomez Lukasz Kosy a zároveň jeden z autorů reklamy: "Takový nápad dřímá v hlavě každého skateboardisty, nemají rádi policisty a pracovníky bezpečnostních agentur, kteří je vyhánějí z míst, kde by chtěli jezdit na skateboardu," řekl v listu Gazeta Wyborcza a ještě dodal "Sdělení je možná drsné, ale je to žert,". Mluvit o žertu v době, kdy celým národem cloumají emoce kvůli vraždě policisty? Ani po nějaké čase nepřišla firma GG s nějakou formou omluvy a jsou prý rádi, jak se jim povedl dobrý marketingový tah. Vrcholem všeho pověsili na youtube anti-police song, který je prý brutálně vulgární. Je v polštině, umíte-li někdo polsky, budeme rádi, když obsah songu shrnete v komentářích.

Jak to tak v médiích bývá, obratem se volá odborník a v této cause to byla Renata Ropská z Vyšší školy soc. psychologie ve Varšavě a říká: "Nejde tu o znázornění mládežnické vzpoury, ona navádí, co udělat s těmi, kdo nám stojí v cestě.” Po těchto přestřelkách v médiích je jasné, že se celá záležitost dostala na nejvyšší úroveň zájmu a polský skateboarding má problém. K celému případu se vyjádřil i ministr vnitra, ministr spravedlnosti a další vyjádření létají polskými médii.
Není žádným tajemstvím, že image skateboardingu se posunula od dob Bodycount’s Cop Killera někam jinam. Na pořadu je především dekriminalizace celé scény a vylepšení image. Jistě nad tím někdo mávne rukou a má na to právo, skateboarding je o sovobodě a každý si může myslet, co chce. Nicméně v zájmu scény je podobná aféra spíš průšvih. Polští skaters dostali velkou ránu a je tím postižen každý, kdo je v Polsku na skateboardingu jakkoliv závislý. Logicky se s obavami očekávají omezení skateboardingu na veřejných místech a silně je ohrožena podpora skateboardingu od měst a krajských úřadů. Pro organizátory lokálních akcí může nastat problém při promování skate akcí mezi širokou veřejnost, které by mohly přitáhnout ke skateboardingu větší pozornost.
Možná se vám budou zdát tyto obavy přehnané, ale peněz na městech nebylo nikdy hodně, nyní je jich ještě méně, a když radní přemýšlí, kam je vrazit, může i tato causa ovlivnit jejich rozhodnutí.
V současné době směřují dopisy z celé polské skate komunity na veřejná místa s distancováním se od reklamní kampaně firmy GuruGomez. Dopisy jsou doplněny o prohlášení, že ve skateboardingu nemá násilí co dělat a že v zájmu skejtra je jediná věc. Dobře si zajezdit.
Polští skaters nyní žehlí svou pověst, jak to jenom jde, a celou aféru berou jako velkou pohromu. A stejně tak to beru i já. Pánové z GuruGomez chtěli zřejmě upoutat svou reklamou, což se jim povedlo, ale pro mě je to anti-reklama. U GG bych si rozhodně nic nekoupil a jak reklama, tak i vyjádření zástupců firmy, je velmi nešťastné. Podobně to má i polský ministr spravedlnosti Krzysztof Kwiatkowski ve zpravodajské televizi TVN24 uvedl: "Doufám, že všichni použijeme tu nejúčinnější metodu obrany před podobnou hloupostí - že Poláci nebudou oblečení té firmy kupovat," řekl Kwiatkowski.
Pevně věřím, že upoutat lze i jinak než takhle špatnou reklamou v tak nevhodné době. V případě, že byste chtěli pomoci polské scéně a na polská oficiální místa napsat dopis, kde byste popsali váš pozitivní pohled na skateboarding, napište mi a já vám obratem pošlu email s kontakty.
Je tu konec článku a s ním očekávaná otázka. A jaký je váš názor na celou causu?

Autor: Lang

Rubrika: Události

Staňte se fanouškem Staterock.cz na facebook

Komentáře 82

host
27.03.2010 v 21:24:40

muj nazor je ten ze reklama bude mit presne opacnej ucinek :) na skate se bude ted v polsku koukat jeste hur nez se na nej kouka ted - a to myslim obecne vsude, jak se kouka na skateboarding 

 

dzzzz
26.03.2010 v 11:04:21

a co jako? neexistuje spatna reklama naopak bych rekl ze tohle je dokonala reklama, kdyz ma tak velkej ohlas ze o tom pise i zeme co s tim nema nic spolecnyho...get fucked :-D 

 

Ondřej
20.03.2010 v 20:20:42

Dobře ty, Mates, s tim odkazem, vycházíme ze stejnejch myšlenkovejch koncepcí!:-) Tenhle film bych doporučil všem, který jsou pořád tak nekritický a konformní vzhledem ke stávajícím společenskejm poměrům. Enjoy... 

 

MatesK
17.03.2010 v 15:28:20

Chtěl bych aby jste si všimli, co konkrétně tady řešíte a dali si to do kontrastu s tim, co je v tom dokumentu. Jestli tomu nevěříte tak hledejte informace. Dělám to na úkor toho, že si teď může spousta lidí říct, že jsem jeden ze šílenců, ale lidi nejhorší je NEVĚDĚT! Zjistěte si něco o Globálním oteplování, o státních zakázkách, bla bla bla.......... 

 

MatesK
17.03.2010 v 15:23:30

Ať mě znáte osobně nebo ne dávám vám zde link na dokument, který vám možná otevře oči a vy začnete vyhledávat informace sami a pak možná budete mít extrémní názory jako já. Omlouvám se, jestli někdo vzal moje komenty tady osobně - nemyslel jsem to tak. http://video.google.com/videoplay?docid=1397211403198113214# 

 

TnT
14.03.2010 v 08:12:16

Každej rozumnej člověk přece ví že nejde házet všechny do jednoho pytle jenom proto že jezdí na skejtu!!! Naproti tomu...
Každej kdo podporuje skateboarding by měl podporovat i jeho rozvoj jak po technické stránce (na to je pořeba finanční podpora kterou od rádoby gangsty s holou prdelí těžko dostanete) tak i aby byl kladně přijímán okolím (aby se rodiče nebáli postavit svoje dítě na skejta kvůli tomu že by pak mělo střílet fízly a jet si na heráku).
Takže komercializace sk8 přijít musela což nic nemění na pocitu z jízdy(akorát se frčí snáž díky technoligiím)...Každopádně GuruGomez nekupuju a ani nebudu protože si hrajou na negry a ne na skejťáky...Hip hop teď dost frčí u dětí 12-17 takže GuruGomez přesně věděl co dělá aby v co nejvyšší míře zasáhl svoji cílovou skupinu.Proto nevim proč řešíte punk a hip hop uderground a mainstream...Je to reklama kterou jim někdo zpočítal a nechal si ji zaplatit (a pochybuju o tom že to byl skejťák) prostě jak na Ramu. 

 

Lang
11.03.2010 v 14:24:04

No Mates, dobrý komenty. Jako že upřímně. Je dobrý, když je názorovej střet, protože to je aspoň vidět, že nejsme ze stejnýho těsta. To co říkáš má hlavu a patu. A já tě jen doplním. Tím že je člověk svobodný, tak se může svobodně rozhodnout. V případě, že pojede tvou cestu, ok. V případě, že se rozhodne využívat dotace, přizpůsobení se systému atd, je to jeho volba a tím pádem je to taky ok. Myslím, že v tomhle se shodnem. Článek není v duchu, že bych někomu cpal jak se má rozhodnout. Je to o tom, se vyjádřit. Což udělalo hodně lidí a myslím, že diskuze k tomuto článku je hodně kvalitní a díky za ní. 

 

MatesK
10.03.2010 v 12:55:31

Pochopte, že budoucnost tohoto systému je vytvoření ideálního člověka, ale takový nemůže existovat. Čím víc se bude systém přitvrzovat, tím míň budou lidi svobodný - kdo by tohle měl pochopit líp než skejťák? Je mi líto, že nemám dar věci vysvětlovat, ale věřte mi, že všechno co jsem tady napsal, je kvůli tomu, abych vás upozornil na věci, kterých byste si měli taky všímat. A abyste používali PŘEDEVŠÍM SVOJÍ HLAVU!!! PEACE 

 

MatesK
10.03.2010 v 12:36:45

Uplně sem se bál vrátit, že už mě tady uplně proklejete:) No nicméně diskuze pokračuje podle mých předpokladů. Pár lidí co mají vlastní názory, tak je tady prezentovali. Ostatek jenom jede ty svoje klišé. Jen se bavim tim, jak tady lidi co do teď pořád "SK8 je punk" a "punk patří ke sk8, HH ne" a já nevim co všechno za moudra, tak teď milí zlatý, kdyby jste byli co k čemu, tak si to v hlavě kurva srovnáte. Pořád koukáte na věci jen podle toho jak se to hodí. ---- Samozřejmě, že policie si ve své podstatě vážím, ale je tady, aby kurva "POMÁHALA A CHRÁNILA" a co zažívám já je "OD POHLEDU POZNÁM HAJZLA". JÁ DOPRDELE SAKRA DOBŘE CHÁPU CO JE SE POHYBOVAT PO SOUKROMYM MAJETKU A NIČIT NĚČÍ VĚCI SKEJTEM. Ale všechno musí mít hlavu a patu, když ne tak přijdou píčoviny typu CZEKTEKK. ----------To je jediný co se vám tady snažim vtlouct do hlavy - Snažíte se zapojit do systému protože pak vám dá systém dotace, a značky a prostě všechno pod nos, ale za cenu toho, že vůbec nechápete, že sami sebe odsuzujete k otroctví. Vy si myslíte, jak je všechno skvělí, ale kurva neni! Chápete to, že se prostě pomalu prodáváte systému, přispůsobujute jak zkurvený zvířata za sladkosti. Když vám někdo řekne, že když nebudete jezdit NIKDY po ulici, tak skejparky budou na každym rohu. A vy zase jako zvířátka se pomalu postupně přispůsobíte, protože policie vás bude z ulice vyhazovat, bude vás perzekuovat za to co nemáte dělat, tak to dělat nebudete. POSLEDNÍ PŘÍSPĚVEK -------- OPEN YOUR MIND 

 

MatesK
10.03.2010 v 12:18:13

Uplně sem se bál vrátit, že už mě tady uplně proklejete:) No nicméně diskuze pokračuje podle mých předpokladů. Pár lidí co mají vlastní názory, tak je tady prezentovali. Ostatek jenom jede ty svoje klišé. Jen se bavim tim, jak tady lidi co do teď pořád "SK8 je punk" a "punk patří ke sk8, HH ne" a já nevim co všechno za moudra, tak teď milí zlatý, kdyby jste byli co k čemu, tak si to v hlavě kurva srovnáte. Pořád koukáte na věci jen podle toho jak se to hodí. ---- Samozřejumě, že policie si ve své podstatě vážím, ale je tady aby kurva "POMÁHALA A CHRÁNILA" a co zažívám já je "OD POHLEDU POZNÁM HAJZLA" 

 

majkel
09.03.2010 v 13:15:22

Those idiots from GuruG&stoprocent dissin now Polish skateboarders on Youtube!
We can do something against it...if You would see GG or Stoprocent clothing products in local skateshop dont buy there anything!Dont support skateshops who are supporting SKATEBOARD HATERS! 

 

yugo
08.03.2010 v 14:06:10

I když diskuze uz asi nejede dovolim si par poznamek:

1)Tak na uvod musim napsat, ze ackoliv nejsem příznivcem gangstastyla, tak se mi reklama libi - napad gud a je to ftipny. Jinak je to proste reklama- byznys- jejim cilem je prodej zbozi ne lov policajtu. Srovnal bych to s nekterýma jinýma reklamama . Nevim nechce se mi dohledavat ale nektery black flys apod s polonahýma kockama v tangach by v určitých statech (kde vladne radikal. krestan, islam apod) taky dost poburovali. No ale kdo bere reklamy v dnesni době vazne ,nebo se ji necha ovlivnit je fakt mimo..
a ještě dodatek na plakatu je postavicka (mozna sam mistr gurugomez:-)) a bublina folow no one…

2) polsko je fakt jinde, jak psal typek dole a rek bych ze to vystih a nemá cenu to rozvadet… viz napr kauza potraty tedka (billboard s hitlerem – taky kontroverzni ne? )

3) porad tady někdo resi image pro verejnost. To ma dve roviny. A osobní a B celkovy komunity
A. Me je fakt jedno co si o me kdo mysli, sice to zni jako klise a říká to kde kdo, ale vetsina lidi (obecne ne jen sk8 ) jsou jenom pozeri, kazdej si na něco hraje, a upřímnost nikde.. ja na to seru jedu si svoje
B. to je trochu slozitejsi, ale za kazdou cenu lezt do prdele verejnymu miněni není vyhra, stejne si pak v mediich muzou vymyslet kauzu sk8rs lovi maly deti a opejkaj je na zlomenejch skejtech, a leta budovana image hodných sportovců veme za svy.. Je to trochu schiza na jednu stranu chceme bejt ty rebelující nezavisli sk8taci, a na druhou stranu se starame o verejny mineni. Ale dnesni skejt by nebyl tam kde je kdyby v tom nebyla ta rebelie, by se nikdy nezacal jezdit street (ani bazeny vlastne), kdyby se razilo heslo mirnej pokrok v mezich zákona. Na druhou stranu toho muzou vyuzit repre slozky a v praxi pak nakej tupej benga co videl tu reklamu se na nekoma dost vyradit.

4)no a co se tyce fizlu to je kapitola sama za sebe, si tu praci vybrali dobrovolne a znaj rizika kurva, stejne jako vojak, řidič nebo hornik. Budeme litovat kazdyho žoldáka co padnul nekde v iraku? Nebudu litovat toho co mě buzeruje perzekuuje jenom proto jak vypadam, co nosim za hadry, co kourim, kde jezdim, jaky rostliny pestuju apod. Blbec co chrani naky zakony, co si někdo vymyslel jak se mu to hodilo. Mě bude rikat kde muzu jezdit na skejtu? Hovno!

No tot asi vse co bych k tomu mel zbytek vicemene napsal MatesK

Mejte se a sk8u zdar! 

 

host
07.03.2010 v 01:24:57

http://www.tvn24.pl/12690,1646330,0,1,rzecznik-policji-uczy-sie-jezdzic-na-deskorolce,wiadomosc.html 

 

host
07.03.2010 v 00:35:55

 

 

bighitter
06.03.2010 v 23:35:47

zdravím, celkem zajímavé, co se tady řeší, nečetl jsem všeckny komentáře, ale ta půlka mi stačila, skoro všichni se na věc dívá českýma očima, podívejte se na věc s polského pohledu.
Dlouho jsem v polsku nebyl, ale jelikož pocházím z pohraničního města naproti polsku, tak vím že v polsku je to všechno o něčem jiném než u nás, jak politický systém plný křesťanství a dalších blábolů( zjednodušeně), tak po trendy co u poláků letí.
U nás (ČR) velká většina mladých lidí žije buď normálním životem( škola, kámoši,blablabla), nebo chlastá hulí fetuje(normální drogy) no vůbec mi u nás přijde ta celková atmosféra hodně do pohody.
V polsku je situace jiná, jak už řečené nábožentví hraje jeden z pilířů polského života a sním spojené životní hodnoty, které jsou opravdu přitažené za koule, teď přesně se tady nebudu rozepisovat, ale když si přečtete nějaký normální magazín(např reflex)kde se sem tam objeví nějaká polská kauza, tak zjistíte o čem to u sousedů poláků všechno je.
Další věc, v článku je zmiňováno zabití několika floidů, řekl bych že v polsku je to normální, vždyť v polsku je jedna z nejsilnějších hooligans scén v evropě, a to myslím opravdu, když překonáte odpor a skouknete hooligans.cz tak zjistíte, že skoro každý fotbaloví klub od 1. do 4. ligy minimálně, je schopen dát dohromady bandu o kterém se tady v čechách(až na baník) může všem jen zdát.
S chuligány je spjata móda nazývána dresaři, jedná se o polskou mládež s periferii, sídliští,atd oblékající se do teplákových souprav značek adidas a nike atd odtud název dresaři. Jejich zaábavou jsou drogy hloky fotbal násilí atd.
Společná je nenávist k policii( logické že).
V polsku je tento trend v převaze, takže jestli chtěla nějaká rádoby skate značka zaujmout v polsku, ký(í)čovitější způsob si vybrat nemohla, na druhou stranu nevím jak se ktomu staví polští skateři, zdali nesouhlasí nebo ano, nebo na skupinky, v tom už se hrabat nebudu.
Tak jsem sdělil svůj názor na všeobecnou polskou situaci, snad se to někomu vyjasní. 

 

agree
06.03.2010 v 22:39:14

Souhlas S Kubou a s Jirikem 

 

Frenk
06.03.2010 v 22:21:17

Takovouhle dementni reklamu bych neudelal ani kdybych chtel aby mi firma zkrachovala,Polaci sou trosku jinde no...sou to proste Polaci,myslim si,ze u nas v Cechach by nikdo takhle blbou reklamu ani nevytahnul.
SKATEBOARDING IS NOT A CRIME! 

 

jirik
06.03.2010 v 19:30:17

taky mám s policajtama španý zkušenosti, dřív mě to zas tak nepřišlo, nebyl sem s nima v kontaktu a říkal jsem si že dělají jen svou práci. Jenže teď, po pár příhodách s nima, jsem došel k názoru, že někteří, a věřim, že jich je většina, si myslí, že když jsou ti cajti, tak můžou všechno. Buzerujou, provokujou a dělaj ze sebe nejvetší "ochránce" slušných obyvatel. Nedá se s nima vůbec rozumně domluvit a jejich chování mě dost často ročiluje. Někdy mě připadá jako kdyby chtěli sami vyprovokovat nejakej boj. Takový je bohužel muj názor na policisty v mém okolí. 

 

jirik
06.03.2010 v 19:14:33

 

 

Hank
06.03.2010 v 18:33:04

to Kuba: souhlas s tebou. Já doufám že jednou budu mít s policajtama u nás dobrý zkušenosti a bude vše ok. Zatím to bohužel tak není 

 

Kuba
06.03.2010 v 18:21:42

nechci se s tebou hádat, máš svůj svět, věříš mu a je to dobře... Jako mít nemít rád policajty je otázka. Samozřejmě, že když dostanu pokutu za parkování, tak sem nasranej. Ale bohužel musim konstatovat, že v USA policie fakt funguje jak říká, to protect and serve. Když se ti vysere auto na dálnici, když máš nějakej problém, prostě policije funguje nejen jako prostředek sankce, ale i jako prostředek ochrany, co v ČR není, fizlové jenom buzerujou a když ty sám potřebuješ ochranu nebo pomoc policie, tak se na tebe vyserou. Ale konkrétně co se týče Tancowny, tak nevíš co provedl, nevíš, jestli byl na soukromym pozemku a nevíš co třeba tomu policajtovi říkal. Navíc ten fízl mu několikrát opakoval ať položí skejt na zem a když to neudělal, tak zakročil. Chápu nasranost lidí na policii v ČR, třeba MP jsou jenom gumy, který nechtěli ani u státních, ale proboha, bez ní by to nefungovalo! Co sem chtěl říct, tim co sem napsal. Skejťáci se chovaj jako burani, tim že skejtujou někde, kde nesmí porušujou zákon, jako ok, můžeš tam jít jezdit, ale musíš počítat s tim, že tě vyrazí, a když to udělaj, tak můžeš akorát tak držet hubu a jít, a né ochranku posílat do prdele. Oni dělaj jenom svojí práci. Úředníkovi v bance taky přece nebudeš nadávat za to, že dává data do počítače.. 

 

Hank
06.03.2010 v 18:06:11

to Kuba: zajímalo by mě co na mě nepobíráš? Jak můžeš vědět co vim o světě? Ty máš policajty rád, já ne. Mám s nima svoje zkušenosti a většinou špatný. Je to můj názor. Měj si svůj. Trochu nechápu to, proč souhlasíš s tim že by se měl někdo chovat jako ten fízl na Strange World? Ale pokud to tak chceš, tak ti přeju stejnou zkušenost jakou s nima měl Jamie T. Třeba pak ten názor změníš, jestli ne tak je to tvoje volba. Užívej týpku. 

 

Kuba
06.03.2010 v 17:15:00

Zajmavý téma a diskuze. Mam k tomu pár připomínek:
1) reklama trapná, jenom retard to může udělat, ale pojďmě o pár let zpátky a podívejme se na reklamy na meatfly, třeba kde Bindr dělal nosebohne a v pozadí bouralo do baráku letadlo, to nebylo zas tak dlouho po 11. září kde umřelo 5000 lidí. (dobrá práce Kivo). Potom třeba poslouchat takovýho Stejskala nebo Kašpara na spotě, kde třeba posílaj lidi do prdele a když je člověk s nima venku, aby se za ně styděl. Tohle všechno dělá, že se na skateboarding lidi koukaj blbě. Jako vy si stěžujete, že vás policie a security vyhazujou ze spotu? Lidi nebudtě tak dementí. Vemte si, že si postavíte krásnej novej barák u kterýho budou mramorový zídky, dáte za to nějakej ten milion a pak přijedou skejtáci a začnou tam jezdit. Bože přemejšlejte, je to přece něčí majetek a nemůžete jen tak přijet a začít si tam dělat co chcete, a když váš přijdou vyrazit, tak mít ještě kecy anebo vytáhnout pistoli. TOHLE VŠECHNO JENOM UKAZUJE, JAKÝ SOU SKEJŤÁCI BURANI!!
2) Hank pro boha prober se. Já tě nechápu už delší dobu, ale tvůj názor podívejte se na Tancownyho na Strange World prostě ukazuje, kolik toho víš o světě. V Americe to prostě tak chodí, tam jsou ty policajti na tyhle věci vycvičený a takhle se prostě maj chovat a je jedno, jestli to je skejtr anebo typ v obleku, prostě neuposlechneš příkaz policisty a máš průser. Škoda že tak to není i u nás..
A BTW. když budou vycházet podobný reklamy atd, myslíte si, že policajti, co vás přijdou vyhodit ze něčího soukromýho majetku (v našem slengu ze SPOTU) butou příjemnější? Přemejšlejte lidi.... 

 

Hank
06.03.2010 v 16:20:46

to nutel: já sem tam někde psal že budem mlátit fízly? to asi ne...zkus číst pozorněji....díky 

 

ha - ha
06.03.2010 v 16:12:30

teplej článek .. poserte se že míří ganou na fízla .. ou nou típci zmlátili fízla když jim šel dát pokutu za špatný parkování!? sakra co se děje tohle je přece pozitivní zpráva ne .. ACAB !!!!! Langu good job pochůzkařina čeká .. 

 

nutel
06.03.2010 v 16:08:17

HANK: tak jo, budem husty a budem mlatit policajty...a pak muzem pocitat s jednou tak vysokyma grantama na skateparky...diskuze na tema "back to the roots" X "komercionalizace skateboardingu" uz tu probehla a je docela zjevny, ze chce-li skater pocitat s prizni verejnosti, musi trosku upustit od nesmiritelnyho postoje vuci policii, potazmo prudicim duchodcum. 

 

tekviciak
06.03.2010 v 15:13:05

ako teraz sa neposerte vsetci su tu obrovski moralisti ajtak vsetci tych fizlov neznasame a to ze kolko krat fizli sikanuju ludi a kolko uz zabili sa neriesi nech idu do riti taka reklama sa mi ako nepaci ale posrat by som sa koly tomu nesiel 

 

Antikomous
06.03.2010 v 09:37:10

HANK: Veřejnost obecně nemá absolutně o skejtu (natož o skejt scéně - časáky a pod.) přehled. Ani teď - natož někdy před 20 lety. Určitej "mediální obraz", kterej se dostane do širšího povědomí lidí, jí vždycky můžou vytvořit jenom takovýdle jednorázový zprávy. Skateboarding rozhdoně nemá za potřebí, aby nás široká veřejnost brala jako slušňáčky nebo naopak jako gangstry. TADLE reklama v TÝDLE situaci je ale prostě demence na druhou. TO že by některý cajti potřebovali "nakopat do hlavy", s tim souhlasim. Jenže za 1) zasloužilo by to kvantum dalších lidí (možná i některý skateři) a za 2) tudle myšlenku můžeš vypustit do světa na nějaký diskuzi podobný týdle. Ale ne to veřejně prohlásit do médií. Nerad to říkám, ale v TAKOVÝ vyhrocený situaci si celá věc zaslouží trochu "politicky korektní" přístup. Jinak musí skejtři počítat s následkama, který výše nastínil Lang... 

 

Hank
06.03.2010 v 08:00:29

Mě to zas tak nepobuřuje. Před 16-17 lety bylo v časákách a to i v českejch, takovejch reklam kotle. Neřikám že tam někdo mířil na cajta pistolí, ale pobuřující byli pro širokou veřejnost až až. Bohužel si tohle moc z vás nepamatuje a jedete si radši v Sheckler stylíčku. Podle mě tady nejde o to, že chce někdo někomu ustřelit hlavu ale prostě spíš ukázat, že tu je určitá "válka" policie vs. skate. Viděl sem spoustu zátahů na skejťáky od cajtů a některý švestky by fakt zasloužili nakopat do hlavy za to. Co třeba Tancownyho intro na Strange World. Lidi nebuďte takový trubky. 

 

kre10
05.03.2010 v 22:56:53

tady je video toho skejtaka co se nechal koupit http://www.youtube.com/watch?v=roIRMCj2R2A 

 

kre10
05.03.2010 v 22:55:19

to Kebi : myslim ze Janek Skret teda spon na tom vobrazku to je napsany 

 

Ondřej 2 SkateForceOne
05.03.2010 v 22:45:47

Nebudu se s tebou přít o dny. Záleží na tom, jak moc je která kauza pro média výživná. Každopádně přeju polskejm sk8rs, aby tahle trvala co nejkratší dobu. Na tom se myslim shodnem. Peace. 

 

Keby
05.03.2010 v 22:41:31

...ten tejpek co drží pistoly na obrázku mi někoho připomíná! neni tohle náhodou Simon Stachow? 

 

kre10
05.03.2010 v 22:32:26

ale stejne nechapu proc si na tu fotku museli dat zrovna skejtaka mohli tam dat prece neco jinyho co by poukazovalo na soucastny deni v polsku ................. nak nechapu v cem je ten marketingovej tah tak dobrej.......... to si jako lidi reknou jeee hele skejtak chce cajtovi ustrelit palici musim si honem jit koupit neco vod guru nebo co ....kdyztak mi to vysvetlete nepobral sem to 

 

SkateForceOne
05.03.2010 v 22:20:29

to Kapos: jasne. souhlas. Takovejhle je mezi verejnosti nazor na skejtry ( i bez tý polsky všivý reklamy). Bohuzel. Tady jsou, bez ohledu na tuto kauzu, hluchý místa.

to Ondrej: kamaráde, udržet pozornost medií (myslím těch všeobecnejch ne např. v tomto případě skateboardových) aspoň 14 dní je sen jakékoliv zprávy, novinky, akce, aktivty, atd... V dnešní mega-speedy době většinou po čemkoliv pes neštěkne za mnohem, mnohem kratší dobu...

Welcome 2 reality ! Salut ! 

 

kapos
05.03.2010 v 21:47:30

Když du Brnem se skejtem v ruce, dívá se na mě velký procento lidí jako na fetáka, hajzla, kterej krade nebo neco podobnyho..v Brne, kde je velka koncentrace cigánu na pomerne malym miste, se ,NE na NĚ, ale na MĚ dívaji takhle pres prsty...kdyby takova reklama byla propagovana v CR, nevim, co by semnou to velky procento lidi udelalo...zlincovalo? ..je to dost mozny, protoze my, my skejtaci sme prece curaci, co nici spoty...a co teda v Polsku? 

 

Ondřej to Lang
05.03.2010 v 21:33:42

Jasně, mediální pokrytí to má v současnosti velký. To ale dlouho nevydrží. Pokud vyšumí daleko horší kauzy, než je pro někoho možná trochu nevkusná reklama, tak tohle 100pro zapadne. Celý mi to přijde zbytečně emočně vypjatý a státně - mediálně přefouklý.Nezbejvá než doufat, že to polskej stát nevyužije k nějakejm represivním krokům proti scéně. O názor polský veřejnosti na skateboarding se nebojim. Ten bude negativní jenom do tý doby, dokud bude celá kauza mediálně propíraná. Tak je to s médiama a publikem obecně. Jinak článek sem samozřejmě patří, o tom žádná, jen mi z mýho pohledu příšel příliš tendenční a černobílej, toť vše. 

 

Vasa
05.03.2010 v 21:25:36

To Ondřej: Jestli se ti systémová společnost nelíbí, tak se přestěhuj do Somálska, tam státní moc defacto neexistuje, takže žádnej systém. A všichni víme jak se tam maj dobře hlavně co se týče kriminality, dostupnosti potravin a zdravotní péče...Jinak by mě fakt zajímalo, kam na tyhle myšlenky chodíte? To seš nějakej novodobej V.I. Lenin a po večerech plánuješ nastolení novýho společenskýho řádu nebo co?Můžeš mi vysvětlit proti čemu bojuješ? Vsadim se, že jsi úplně normální týpek, co chodí do práce, jí v mekáči, má účet u mezinárodní banky, kupuje výrobky světovejch korporací, chodí k doktorce placený z veřejnýho pojištění, ale na internetu je hrozně chytrej a hlavně nekonformní bojovník proti systému. Neřikám, že bych byl nějakej velkej fanoušek policie, ale taky si dokážu představit jak by to tu vypadalo, kdyby tu žádný bezpečnostní ozbrojený sbor neexistoval a každý nácek, cikán, fetka nebo rusky mluvící mafián by si tu mohl dělat úplně co chce. 

 

Lang to Ondřej
05.03.2010 v 21:11:00

Tak jen bych chtěl dodat, že o napadeních policajtů v Polsku, byla dnes v hlavních zprávách na ČT cca 5ti minutová reportáž. Což je celkem dlouhá stopáž na zprávy. V Polsku přišli na pohřeb policajta tisíce lidí + vláda od shora dolů. Ať chceš nebo ne, v Polandu je to celkem ožehavý téma. O cause s GG u nás zatím informoval deník.cz, novinky.cz, idnes.cz a my. Je možný že za 14 dní o ničem nikdo vědět nebude, ale jasnou spojitost se skateboardingem to má a proto je to na skaterock.cz. Každopádně dík za koment. 

 

...
05.03.2010 v 21:06:21

ani se tomu nedivim ze neco takoveho vzniklo v polsku 

 

Ondřej
05.03.2010 v 20:53:38

Tenhle článek je klasická tendenční prosystémová žurnalistika. Tu bych čekal všude jinde, jen ne proboha na skaterock.cz!!! O jaký statistiky se opírá tvrzení o množících se útocích na policajty? 3 náhodný případy a hned je to dlouhodobej jev? Bullshit. Že by polská mediální realita? Celým národem cloumají emoce? Spíš celou mediální scénou, to je rozdíl. Zajímalo by mě, kolik lidí tuhle pseudokauzu v Polsku doopravdy řeší. Pokud je to ale tak, jak se píše, což ale fakt pochybuju, tak potom je to ze strany firmy geniální marketingovej tah. Šokovat - zaujmout - prodat. Jinak jestli tahle věc někoho pobuřuje, tak je bohužel těžce konformní a společensky slepej. Zastávání se represivních složek je podle mě ten největší hnus. To už je skateboarding fakt tak začleněnej do systému? Co začátky?! Spekulace o dopadu na polskou scénu jsou taky těžce přehnaný, vzhledem k trvanlivosti jakejchkoli takovejhle mediálních kauziček. Za 14 dní už se o tom nebude mluvit... 

 

SkateForceOne
05.03.2010 v 20:38:49

je dobry videt, jak (krome pak uz odbihajici debaty Mates vers. ostanti) vzbudil clanek Langa zajem (congrat´s 2 Lang) . Samozrejme , ze takovyhle stupidity jsou pro skateboarding pruser. V Polsku to vzbudilo velkou debatu a jediny pozitivum je, ze se o skatebordingu hovorilo na vsech mistech a vsech mediích. Polsky skejt-brothers se musej snazit aspon teto medializace vyuzit a pokusit se cely to nejak dropnout ve svuj prospech
a verejny mineni otocit. Proste stylem: "a co o nas vlastne vite,
ze z reklamy nejakejch dementu usuzujete tohle ?? ..."
Kdyz to vezmes z tyhe strany, tak u nas si toho myslim nase media vubec nevsimla, coz i tak nejak vyjadruje jejich zajem
o skateboarindg vseobecne. Kdyby to byl strilejici hokejista, tak to da Nova i Prima do hlavnich zprav... Salut ! 

 

edí
05.03.2010 v 19:22:02

majitel firmy guru musí bejt neuveritelnej kterén, nebo clovek s absolutne kretánskym humorem, protoze tohle je to nejvetsí svinstvo.....a este rekne ze je rád ze se jim povedl vybornej marketingovej tah.........s takovyma idiotama do hajzlu takhle akorát potopil vyplouvají ponorku skateboardingu v lidsky spolecnost.......... 

 

Vasa
05.03.2010 v 19:10:34

to MatesK: A teď vážně. Dělal sis srandu nebo mi tu fakt chceš tvrdit, že jako rozumný řešení považuješ sebrat policajtovi co tě vyhazuje ze spotu pistoli(teď se tu nebudem bavit o tom, že bys to stejně nedal)...a co třeba revizor v metru, když se tě zeptá na lístek. Toho pobodáš nebo co??? Já když mě někdo vyhazuje ze spotu, tak volim, asi jako každej normální člověk, rozumnej rozhovor. A musim říct, že v nadpoloviční většině případů se věc vyřeší ke spokojenosti obou stran. Teda ve 26 letech bys už mohl vědět, že v realným světě to chodí trochu jinak než v San Andreas. 

 

kre10
05.03.2010 v 19:09:17

souhlasim s markem 

 

Marek
05.03.2010 v 19:06:12

Připadne mi, že firma gurugomez je plná retardovanejch kriplů, kteří vůbec neví, o čem je skateboarding. Pro mě je skateboarding určitej smysl života, to že si zajezdím s kámošema v parku a pokecám nebo tak.. A když už na nějakej spot a někdo mě přjde vyhodit, tak radši odejdu a nehádám se nebo podobně, ten člověk (ať už je to policajt nebo sekuriťák) nebude riskovat práci jenom proto, že nějací skejtři tam chcou jezdit. Fakt nechápu co touhle reklamou chtěli docílit..Docílili akorát toho, že další většina lidí si myslí o skejtrech jací sou blbečci, feťáci a já nevim co všechno...No řekněte mi jak dlouho se tady hodně lidí snaží vynést skateboarding někam dál a pak nějací bezmozkové přijdou s tímhle a lidi si zase udělají obrázek. Můžou to brát jako srandu, ale 99% lidí ji nepochopí...Já patřím k těm 99%..A jestli někdo chce aby zůstal skateboarding v undergroundu tak mi akorát trochu přijde, že neví co to obnášelo...sám sem to nezažil ale slyšel a hlavně četl sem dost od starších. Ještě mi tady řekněte, že je váš dream mít neskejtový boty, žádný videa a skejt si udělat doma:-). Firmy jako GuruGomez prostě ženou skateboarding akorát do sraček. 

 

kre10
05.03.2010 v 19:03:31

to MatesK : no ze dekujete polisum ze vam pomahaj a chranej 

 

MatesK
05.03.2010 v 18:56:14

kreten: fakt nevim o cem mluvis :) 

 

kre10
05.03.2010 v 18:49:40

to MatesK : tak to delate u vas u pod Delvitou vid ? :D 

 

ondra
05.03.2010 v 18:44:45

Ta reklama je trapná ztrácí jakékoliv marketingové etické hledisko a působí protispolečensky a v diskuze jde zase bokem..... 

 

MatesK
05.03.2010 v 18:41:35

Mimochodem mi přijde, že jste si trochu neuvědomili, že ten typ co má ganu, tak jí šlohnul fízlovi, aby ho nevyháněl ze spotu - jako obranu zvolil tento způsob ( něco jako chceš mi vyhrožovat, tak tady máš a buď posranej, jako chceš abych byl já ) - ale to by vás skejťáky asi nenapadlo, že?! Vy asi radši okamžitě bez čehokoliv radši odcházíte ze spotu a ještě fízlovi děkujete, že vám POMOHL A OCHRÁNIL :D Nebo ne?! 

 

Vasa
05.03.2010 v 18:40:19

Tak každýmu skaterovi musí bejt jasný, že je celá věc spíš nafouklá medii kvalitou odpovídajícím našemu blesku. Je ale otázka jak se k věci postaví polská společnost. Podle mýho po podobným výstupu polská scéna asi v budoucnu moc tolerance a pomoci od politiků, zastupitelstev, ale i obyčejných lidí očekávat nemůže. zajímavá bude i reakce samotné policie, kterou určitě podobná kampaň hodně potěšila zvlášť v období, kdy jim někdo ubodal kolegu. Až polští skaters příště vyrazí na street a setkají se tam se strážníky, tak by asi měli počítat spíš s pár ranama torfou a cestou na stanici, než s nějakou rozunmou domluvou. 

 

MatesK
05.03.2010 v 18:34:15

Bere tě mě špatně. Já jen chci říct, že ta panika je úplně mimo realitu a to jakej to bude mít dopad? I špatný věci jsou pro něco dobrý;) Všechno ukáže čas......Jestli vy se stydíte za ty lidi, co tu reklamu udělali, tak třeba já se stydim za 50% skatovejch značek a tak 50% lidí na skejtu....Jenom jako vždy jsem chtěl upozornit na jinej pohled, jen se to klasicky trochu vyhrotilo. Jenom nemám rád konformismus a primitivnost - protože díky tomu je tenhle svět pěkně zkurvenej - člověk, kterej si nedohledává informace a jen přijímá neví, co všechno je jinak, než si pišně myslí..... 

 

PILAPIVA
05.03.2010 v 18:16:39

MatesK největší prohra na dizkusích na internetu je napsat ,,ty o mě nic nevíš´´

Hele mně je 21 a ted mezí mí priority patří rodina, škola, skate a kámoši a možná to kde vemu na nájem. Ale fakt nemám momentálně zapotřebí řešit nic jinýho. Nic já jdu na pivko tak se měj a čáu :) 

 

Lang to all
05.03.2010 v 18:14:53

Jen info, v případě že diskutér nevyplní své jméno, dostane automaticky nick host. Jinak dík za příspěvky, každý na to má svůj názor a myslím, že na každém je pravdy trochu a jeden se nemůže vždy zavděčit všem. 

 

MatesK
05.03.2010 v 18:10:33

kretén: Tak moje věc ty jebo? A kde mám podle tebe v Praze teďka skejtovat? Kde je ta úžasná podpora skateboardingu?....Jak z americkýho filmu - řekněme, že si to nevezmu osobně. Kamaráde je vidět, že víš jak o mě, tak o americe, tak o životě asi dost velký hovno.... 

 

MatesK
05.03.2010 v 18:03:11

No v tom je právě rozdíl. Já když nebudu vyloženě muset, tak s věcma souhlasit nebudu a rozhodně je nebudu podporovat jen pro to, ŽE S TIM STEJNĚ NIC NEUDĚLÁM. PŘESNĚ SI TO ŘEKL I S TIM DRUHYM - CHCEŠ SE BAVIT A HLAVNĚ SKEJTOVAT? TAK AŽ BUDEŠ CHTÍT ŽÍT ODPOVĚDNĚ, PAK PREZENTUJ NĚJAKÝ NÁZORY...jinak jezdim 10 let a je mi 26... 

 

kre10
05.03.2010 v 17:52:17

to MatesK : to ze jezdis pod delvitou a ve spine je tvoje vec diky takovim reklamam te z toho mista muzou vyhazovat jinak tvuj prispevek jak z americkyho filmu ( takovito na svete sou dulezitejsi veci ) kdyby vsichni zili jen pro dulezity veci buhvi kde ... 

 

PILAPIVA
05.03.2010 v 17:50:51

ten podpis i unika:D 

 

host
05.03.2010 v 17:50:19

MatesK :Bež jim zejtra do parlamentu říct, že se ti to nelíbí a že by si chtěl restart, že víš jak na to a že to všechno zařídíš:)

Já teda nevim kolik ti je ,že už to máš v halvně tak krásně srovnaný a víš který priority jsou pro tebe hlavní ,ale nevim proč tady vyprávíš že skejt není to nejdulžitěší ,proč to vypravíš tady na skateboardovím webu. Hele me už není patnáct ,studuju VŠ jezdim ais osum let a stejne pro mě skateboarding zamená hrozně moc, jasně přijde jednou an to řešit otázky jako je zdraví ,životní parner dobrej job . ALe ty tvý pilíře života by si měl publikovat někde na webu pro starší komunitu než je tady. Tady se chtělj lidi bavit a halvně skejtovat. 

 

MatesK
05.03.2010 v 17:30:59

PilaPiva: Prosim tě prober se. Nikdo nechce systém zrušit, ale změnit!!! Přemešlej. To mám fakt nejradši konformní pohled. Jinak co se týče dopadu? Seru na to, stejně jezdim někde jak debil pod Delvitou ve špíně a zimě a co? stěžuju si? co pro mě ta dokonalá společnost dělá? Chápeš? nemusí bejt všechno ideální, ale hlavní je držet charakter a hlavní pilíře života. A né se realizovat zkze schnilej systém založenej na prachách. Třeba až budete starší tak to pochopopíte, že na světe jsou důežitý třeba - partner na celej život, zdraví a blabla....JEZDÍTE PRO RADOST, JAK VŠICHNI TVRDÍTE? JESTLI JO TAK NEPOTŘEBUJETE NIC, JEN SKEJT A KÁMOŠE........PÍS 

 

PILAPIVA
05.03.2010 v 17:19:54

to pode mnou je ode mě. 

 

host
05.03.2010 v 17:19:22

MatesK :jsem te nejak nepochopil vubec:D tady nidko neříká že tam reklama bude nabat lidi okolo skejtu aby šli střílet fízly.tady jde o to jaký světlo to vrhá na skateboarding obecně u široky veřejnosti .Ted vubec nevim jeslti sis ten článek přečetl protože Lang to tam vystihnul přesně. No a co se týče toho ostatního co si napsal tak se mužu jenom pousmát a popřát ti aby sis zkusil třeba tejden bez toho našeho posranýho systemu nebo jak tomu říkáš žít:) Třeba by si měl štestí a nikdo by te nezabil a okradli by tě jen minimálně:) Dokonalej system nefunguje nikde na světě a troufám si říct že ani nikdy fungovat nebude- ale je zbytečný se o tomhle bavit na skaterocku. čau 

 

MatesK
05.03.2010 v 17:12:12

Hlavne to prosim nechapejte jako ze tu reklamu schvaluju, ale jen upozornuju na odvracenou stranu pohledu:) 

 

PILAPIVA
05.03.2010 v 17:11:08

ani nevíte jakej marketingovej tah se jim povedl. O takovýhle popularitě si taková neznáma firmu muže nechat jenom zdát. když se na to podívam z druhý strany. Tím jak vedení firmy zahanbilo skate scenu a distancovali od toho.Myslim že nebudou mít problem od skate busnesu odstoupit uplně .A proč by to dělali? Myslím že ted zaujmou dalko větší tržní sílu aneb kolik je v Polsku nazi hooligans hlásajíci hesla jako ,.All cops,are bastard´´ no doufám že se tahle utopie nevyplní i když kdo ví jaký myšenky a umysli má vedení firmy. Potom mě napada jeslti ta antireklama nebyla zaměřena proti sakters učelně ? podle jejich stránek ted moc neusuzuju že se jedná o skate firmu která by skateboarding podporovala až na trička s nápisem skateboarding is a crime. Takže nastává otázka opravdu nestojí ve vedení někdo kdo má neco proti sakteboardingu ? 

 

MatesK
05.03.2010 v 17:08:53

Ježiš to jste všichni takový dámičky? Když potkám ty skaters dnešní doby, tak je mi nablití. Všichni lezou systému doprdele - hlavně aby si zaskejtovali. ŽIVOT NENI JENOM SKEJT!!!
Dyť to je jak kdybych si otevřel Blesk a tam: ŠOK! REKLAMA NA OBLEČENÍ NABÁDÁ K ZABITÍ POLICISTY!....Dyť je to sračka. Jako kdyby všechny rapový kapely o Gees k nečemu nabádali. Myslíte si, že od teď začnou skaters kupovat zbraně a zabíjet fízly??? Nebuďte dementní...Neřikám, že ta reklama je vhodná k době, ale panebože, to co vidíte v akčních filmech půjdete dělat na ulici??? .... Smrt policisty? a co normálních lidí - těch umírá kolik děnně?? nebo je snad policista někdo jinej? někdo důležitější? ANO, PRO VÁS ANO, chrání váš systémek protože VY SAMI UŽ NEJSTE SCHOPNÝ SVOJÍ BEZPEČNOST ZAJISTIT, TAK TO RADŠI PŘEDÁTE POLICII, TŘEBÁ TÉ POLICII, KTERÁ ŘÁDILA NA CZECHTEKKU:) JSTE JAK STÁDÍČKO. PŘESNĚ TO CO SE DĚJĚ KOLEM RASIZMU PŘEDVÁDÍTE VY TEĎ....PRIMITIVNOST A KRÁTKOZRAKOST.....PEACE 

 

Stewie
05.03.2010 v 16:46:27

Podla mna je to velmi zle a jazdec co je na tej reklame tak na polskej sk8 scene u ostatnych uz asi skončil.... a musi byt dost hlupy ze pristupil na taku reklamu ... ale asi nečakal nasledky ... 

 

JiRKAvole
05.03.2010 v 16:45:40

Karel Lovák:

tak tak. 

 

nutel
05.03.2010 v 16:45:23

antikomous: souhlas jak brno 

 

Karel Lovák
05.03.2010 v 16:20:58

Prominte, ale myslím si, že je to trochu vyhrocené:)
Připadá mi, že se zas tolik nestalo, na to, aby český skaters psali do Polska. Článek na mě působí tak, že z toho dělá větší tragédii, než je. Aspon bude skateboarding v Polsku víc v undergroundu:) 

 

Antikomous
05.03.2010 v 15:57:15

Vyjádření vlastníků firmy není "nešťastné", ale spíš dementní... Ale to si Lang, troufám si tvrdit, určitě myslí taky.
To, že firma v takový těžký situaci přijde s prohlášením, že jí je celá věc ukradená, a že vyvstalou situaci berou jen jako dobrou reklamu je podle mě infantilní blábol hodnej zatracení. Jenom to dokazuje, že představitelé firmy buď neumějí do pěti počítat a nebo jim je skate scéna uplně ukradená - podle mě obojí. Zastavení proudu peněz podporující skateboarding, ať už formou výstavby novejch parků nebo různejch akcí, je podle mě víc než reálná. Poláci určitě homadně odsoudí všechny skaters. V tom je problém ale paušálních soudů obecně. Spousta skaterů totiž nesnáší zas policajty - bez výjimky. Chtělo by to tochu tý slušnosti a to na obouch stranách. Jak nedávno bylo řečeno na Berrics ... 

 

fil
05.03.2010 v 15:56:14

fuck of firmam kterim jde jen a jen o zisk a nediomysli nasledky a to jestli tim nekoho neposkodi reklama uboha 

 

loogieboy
05.03.2010 v 15:54:26

po tomhle si ty hadry muze koupit opravdu je totalni k*kot 

 

Lang
05.03.2010 v 15:51:39

Hele tak zná to asi nejen celý Polsko, ale otázka je kdo do toho pude. Jinak dík L.K. za doplnění, je to prostě jedno s druhym. 

 

mates
05.03.2010 v 15:48:05

ted uz tu znacku zna cely polsko 

 

Mates
05.03.2010 v 15:47:23

Reklama očividně splnila svůj efekt. co řešíte šokem taky zaujmeš:) 

 

Klouček
05.03.2010 v 15:33:08

názor je naprosto jednoduchý: SWORN TO SKATE, NOT TO HATE 

 

Lizard King
05.03.2010 v 15:09:53

Jestli muzu byt uprimny, tak to jsou curaci. Gangsta-shijat skejtaky vubec nemusim, kdyz si podobne obleceni a styl nosi treba Stevie Williams, tak to je jina, ale nejaky debilek, ktery si hraje na whitenigga je uplne zoufalstvi. Chtelu byt proste tvrdi kluci jak z repoveho videoklipu no...
Jako skateboarding is crime, hlavne ten undergroundovy, ale vsichni se to snazi trosku ututlat. A rozhodne polakum nezavidim a hlavne, coz tady napsano nebylo, to muze mit i vliv na mladochy, kterym proste fotrik nedovoli na skatu jezdit, protoze si v hospode o jeho synovi chlapi budou myslet ze je pigkiller.
Jako do policajtu rypacky jo, ale trosku s respektem ze to jsou lidi... 

 

couf
05.03.2010 v 15:09:19

vůbec nechápu jak něco takovýho může někoho napadnout... 

 

Padre
05.03.2010 v 15:07:35

moc dobrej článek, Langu 

 

michal
05.03.2010 v 15:06:50

reklamu stáhnout, veřejně se omluvit, a lidi kteří tohle mají na starost vyrazit z jobu, tomu se říká negativní kampaň, jak mají normální lidé na skateboarding vzhlížet, hold v polsku jsou asi opravdu dementi sto let před opicema 

 

nice)
05.03.2010 v 15:05:44

škoda že nazor nebo čin jedince vždycky ovlivní pohled na celou komunitu...
jinak reklama je jak kdyby to navrhoval nějakej pubertální hustla 

 
Jméno:
Email/url:
 
Váš komentář: