Fakie Frontside Kickflip
Fakie Frontside Kickflip - Nikolas Tušl.
Rider: Nikolas Tušl
Sponzors: Fallen Shoes, Premium Skateboards, Krux trucks, Nugget clothing systems.
Lokalita: Praha, Stodůlky
Rubrika: Tricktipy
Komentáře 91
ollie
23.08.2009 v 18:08:40
no to si děláš prdel??...horší hadry sem neviděl..ani na tu stránku nechoďte
host
16.08.2009 v 20:17:38
skateshop- www.americanstyle.cz
Scratch SNB
06.03.2009 v 18:59:40
je to čistý FAKIE FS FLIP...a tak isto by to bolo na normal FS FLIP aj SWITCH FS FLIP iba na NOLLIE by to bolo BS FLIP
fwsef
24.02.2008 v 18:26:36
dite doprdele ja nevim proc to resute
host
12.02.2008 v 17:54:47
nejlepsi ceny skate obleceni na www.americanstyle.cz
Boss
12.02.2008 v 17:53:41
the best skateshop: www.americanstyle.cz
Ulda
15.09.2007 v 10:23:37
to Miguel: Presne tak, je to BS protoze jedes na fakie, coz znamena pozadu!! To samy plati i u nollie !!!
host
14.09.2007 v 15:33:18
pro toho učitele máš pravdu že half cab je jak na fs tak na bs ale von vo tom teda niic neřikal
učitel
26.08.2007 v 11:55:56
jezis co je to za vola kterej rika ze halfcab je jenom na BS je BS halfcab i FS halfcab
Letos
14.08.2007 v 11:04:27
hosi vy nevite o cem je rec tohle je jasnej FS nevim proc to hodnotej lidi co daj sotva olie ste fakt lamici nezevlujte tu a radsi jezdete
real skateboards
10.08.2007 v 21:32:37
upe epesní dík
ja
24.07.2007 v 20:03:40
kokoti nepoznáte fakie frontside flip fakt ste kokoti
nicKo
08.07.2007 v 17:21:11
hEy ale ako aouhlasím... fakie bs flip...a ne že ne...
patriksk8
14.04.2007 v 08:41:16
noo vlastne halfcab je 180 ollie na fakei a je jedno ci na fs alebo bs....a ked idete na fakie zalezi od toho ako sa tocite a tie nazvy su tak ako kebyste isli na normal..tak ked je to fakie fs 180 tak na normal by to bol tiez fs 180...kedysi som tiez nevedel ako sa to toci ale potom mi to vysvetlil jeden kamos a uz to ide..ale mneje to jedno..ked dam nejaky trik tak co ma potom ako sa vola:D
stepan
23.03.2007 v 20:01:04
myslíte že je lepší se učit nový triky v jízdě nebo na místě???
canis major
02.02.2007 v 09:04:33
wsichni jste tu nejak chytry ale ja to wim ze je to jasnej fakie fs flip a teda newim wo cem se tu bawite
nantes
30.07.2006 v 12:23:45
jo fakie fs flip, páč je to jako fs flip, akorát že na fakie - zní to docela logicky, nee? a nollie by to bylo bs, pac to je jinounohou
nantes
30.07.2006 v 12:18:35
je to fakie fs flip a na nollie by to bylo nollie bs flip....a je to tam dobře napsaný......
Musollini
25.07.2006 v 12:51:40
takova debata...MAD DOG má recht....basta fidli
Danny
19.07.2006 v 11:00:35
nejezdim nak dlouho (2roky) ale poznam bs od fs tady to maj napsany dobre
ales
14.07.2006 v 23:06:51
hej man vy ste uplny kreteni pac asi picu umite jak tak koukam misto reseni picovin jit radsi zajezdit nebo jit na speka omoni skate 4ever
kosta
12.07.2006 v 20:51:26
hej pls jak mam udelat kick flip ja se ucim a vzdy jak protocim prkno 360 stupnu tak dopadnu na prkno jen jednou a to predni nohou zadni dam do strany pls poradte dikess...
Filip
10.07.2006 v 16:16:06
Tohle je fakie fs flip
Brody
10.06.2006 v 14:35:01
Souhlasim,je to fakie BS kickflip!!!!Máte to ňák blbě napsaný
kockot
07.06.2006 v 20:27:16
hovada bs jako titlbach. Bside je od toho ze po pretoceni prvnich 90 stupnich jste zádama(back) proti směru jízdy, tak je to aji u nollie ... prostě to tak je zeptejte se mullena:-D
Wicy
01.04.2006 v 23:53:06
Je to v pohodě tríček....... TAk se tu mějte já du jezdit zdárek
Coudy
05.03.2006 v 14:50:39
Myslim,že je úplně jedno jestli Fs nebo Bs hlavně že něco vracíš,název už neni tak důležitej. Fakie Fs kick je docela jednoduchej trik dá se vychytat na jistotku.Stačí ho chvilku zkoušet a nejdřív otáčet tělo na fs a pak teprve kick.Pro mě je,ale jistotka fakie fs heel.Zdravim všechny co milujou sk8 a ať už je jaro.Skate for live!! :)
andy
02.03.2006 v 20:11:13
ten sem udelal stokrat je primityvni
Srnda
22.02.2006 v 18:00:43
Jasnej fakie fs flip halfcab muze bejt jen na bs se kouknete treba na nejaky snowboardovi fotky když dělá cab 900 tak to je jakoby fakie bs 900
MAD DOG
22.02.2006 v 13:17:34
Marcus : Já jezdím 10 a souhlasím s tebou:-))) Lidi Caballerial (vymyslel to Caballero) zkráceně Cab je fakie bs 360, HalfCab (v překladu polovina Cabu) je poloviční Caballerial, tedy fakie bs 180. V tomhle trick tipu je fakie fs flip.
marcus1
16.02.2006 v 19:46:49
jak tak tady ctu tak tady tomu vetsina lidi vubec nerozumi.nollie bs je po zadech a fakie je to fs.jezdim devet let a porad je to stejny tak tady nemelte takovy nesmysly
marcus
16.02.2006 v 19:35:13
kdyz je to nollie
element
10.02.2006 v 19:16:20
tak jak to ted rekl Miguel je správně!!!! POCHOPTE TO! backside a frontisede se určuje podle točení těla!!!
miláššek
09.02.2006 v 11:44:56
hey Peace, wůbec nechápu proč si tady lámete kebule kwůli nákýmu triku. W THPS je to fs halfcab flip ale at si to každý pojmenuje jek chce ne?
magic
09.02.2006 v 11:11:43
No to ses kokot...:p
tojka
08.02.2006 v 06:07:20
Tenhe trik je docelalehkej já se ted ucim Fakie fs 180 hell flip .... ale nejak to vzdycky nedotocim
honza
06.02.2006 v 23:13:01
no setkal jsem se s obouma nazvama a pokazdy mi to nekdo zduvodnil, takze fakt nevim
chipczk
05.02.2006 v 15:43:29
Nechápu, já tomu rikam fakie fs flip a nesere mě to!!! Tady se hadate vo picovinach, stejně každej ví jak se ten trik dělá tak toho nechte!
SKATE TEAM MOST
05.02.2006 v 09:50:48
WWW.STM.IC.CZ
Borby
05.02.2006 v 09:41:45
nechapu co resite ??? Je to tak, jak to tam je napsany, stejne vsichni vite o jakej trik jde, tak nevim proc tady delaty haury. To ze hrajete THPS z vas znalce triku neudela ...
nutel
04.02.2006 v 12:49:18
2rychta: picu s kytarou leda tak...ja to nepsal! ale vim, ze to byl nekdo rozumnej...
rychta
04.02.2006 v 12:27:06
nutel v anonymitě :D
host
03.02.2006 v 21:18:28
frontside halfcab kick flip
Nikolas
01.02.2006 v 10:02:25
Ty vole to je prdel....:)) docela bordel chaos!kvuli takový kravině....
galusSBC
31.01.2006 v 21:35:25
už nefarejte...jste moc.
half cab = backside
31.01.2006 v 21:34:56
half cab je vzdycky na backside a ne na frontside. To je i duvod proc se trik, ktery dela Getz jmenuje fs halfcab flip. Takze sorry Rychta zapomen na backside a vsichni, co si myslite, ze fakie toceni je stejny jako u nollie.
nutel
31.01.2006 v 21:02:20
kurva, nebudte hloupi, nevite nic....ten rychta aspon tvrdi, ze je to fakie bs kickflip, coz je castecne pravda, ale ten uplne spravnej nazev sem tu psal milionkrat...tak uz mi nekdo dejte za pravdu!!!:'(
mates
31.01.2006 v 20:09:11
yes? PEACE
mates
31.01.2006 v 20:08:42
hele rychta není to žadný fakie bs flip,ale je to fakie fs flip.co máš furt s tím backsidem.si myslíš že ti co to tu psali že jsou nějací kripli,asi tomu rozumí.lidi nevěřte mu,buď si z vás utahuje nebo není normální.
Lang to Lipan
31.01.2006 v 18:35:45
vymaž si svuj mailbox, už se ti tam nic nevejde a maily se mi vrací
nutel
31.01.2006 v 13:29:26
rychto ja te mam rad, ale sere me, ze nejsi schopnej me pochopit...zcheckuj ten link a uvidis! ja vim moc dobre, ze halfcab je fakie fs, ale fs halfcab je kurva fakie bs, beres to???!!!!ty vole, zkus podat naky dukazy, ze je tvoje teorie spravna:D
rychta
31.01.2006 v 12:58:02
jo a zajimalo by me jak se dostat do ty garaze!!! pls polopatickej navod na cestu!! specha!!
rychta
31.01.2006 v 12:52:57
tak uz teda! Co je to za blby kecy ze na nollie je to bs a na fakie obraceně? Když přece děláš switch frontside tak je to fs a u nose bs flipu se tocis jakoby stejne ,akorat pozadu, A protoze skaces po zadech tak je to BACKSIDE flip!! z jakýho blbýho důvodu to mělo bejt na fakie obráceně? a nutele ty mě nes** s tim že je to halfcab, ten je na druhou stranu!!! takže definitivní slovo- je to FAKIE BACKSIDE FLIP 180. Protože je i Nollie backside flip tak je to prostě fakie bs kino. a basta. Na závodech teda mozna bodove ohodnoceni je stejny (nevim to urcite) tak je celkem jedno jestli se to nazve tak nebo tak. Az na to ze kdyz nekomu reknes ze umis fakie backside flip tak si to vylozi spatne.
host
30.01.2006 v 19:24:37
myslite, ze v habitat nerozumej skejtu?:Dhttp://www.habitatskateboards.com/team/?r=1&content=photo&photo=163
nutel
30.01.2006 v 19:18:35
http://www.austinskate.dk/Jacob/jacobhalfcabflip.JPG
nutel
30.01.2006 v 19:16:29
moulove ste!kurva je to fs halfcab kick a basta!!!:D
galusSBC
30.01.2006 v 13:02:38
Ať si každý myslí co chce...farejte. Buďte v pohodě...a v míru...
Pinin
30.01.2006 v 12:17:01
Já nevim,m thle diskuse pYipadne jako zbytecna,ja se na skejtu pohybuju uz nejakej ten patwek a nerikam ze vsechno vim ale myslim si,teda jsem si skoro stoprocentne jistej ze je to FAKIE FS KICKFLIP ... bs by to byl kdyby to delal na nollie... u toho je to obracene ale na fakie jeto normalne jako na normal.Nerikam ze mam pravdu,ale myslim si ze mam pravdu..
Pinin
30.01.2006 v 12:15:33
ParekSBC
29.01.2006 v 22:46:09
Rikam ber to podle seba a nemel tady hovna... by me zajimalo, kolik vam je let, kdyz tu vedete diskuzi a hadate se o takovych smeckach, ze me z toho mory berou... Fuck war, make love a bebe ver more
galus
29.01.2006 v 22:30:50
"Tak to teda": tak ty jsi moc...
Lidi nehroťte to tak...prostě farejte, flipujte, skejtujte...o tom to je ne? Řešíte zbytečnosti...mier
Tak to teda
29.01.2006 v 22:23:06
Ne! Kdyz ten trick blbe nazivas tak ho pak ani nemusis davat, to pak je uplne o ničem...
to je dost
29.01.2006 v 22:15:34
hej zaludi,to nema cenu resit at si tomu rika kdo chce jak chce kdyz ho vrací
Ferenc
29.01.2006 v 18:08:28
Je to proste fekfrontkino!!!! A kdo rika ze ne tak je nejvic rekl bych ze si plete i levou a pravou ruku. jo LIPNO................................ :-((
Koláč
29.01.2006 v 12:26:07
tak tohle je už fakt moc.. co lidi blbnete? cabalerial je fakie fs 360? To už je moc.. je to správně, tak jak je to tady napsaný...
nutel
29.01.2006 v 12:24:21
2rychta: ok, halfcab, to je fakie fs, ale fs halfcab, to je fakie bs...se podivejte do transworldu, nebo do jakyhokoliv americkyho casaku a zjistite, ze nekecam...
rychta
29.01.2006 v 10:41:41
jak napsal špatně nutel, tak halfcab je fakie frontside 180, třeba cabalerial je fakie frontside 360, a halfcab flip je teda na druhou stranu. Lidi představte si když děláte switch backside tak u fakie BACKSIDE flipu se tělo točí stejně! takže správnej název je fakie backside kickflip 180. Věřte mi , vím to 100%ně. Nojo stejně jako se kámoši hádali na rozdíl mezi feeblem a smithem, bs a fs boardslidem. Zajímavý že o tom špatnym byli přesvědčený, a furt mi říkali ať už se nehádam-to je ale hrozný když to řikaj špatně a ty víš že to víš dobře tak je prostě musíš opravit...
bta
28.01.2006 v 22:24:04
ad komentar s tocenim zadama: a neni nahodou uplne stejne toceni jak pri klasickem fs(na jeho podobe se doufam shodneme)? na normal jedes a pri fs se tocis zadama, no a na fakie to same - jedu a tocim se zadama.
paper12
28.01.2006 v 22:20:43
prosim poslete mi na e-mail paper12@seznam.cz nejake videa od nejakych skejtaku prosim nebo aspon odkazi na videa prosim
Lipan
28.01.2006 v 16:33:26
inak sem chtěl pochválit ten tutoriál je dobrej jinak na nollie se točíte taky zádama.... takže je to nollie bs kino kdyby to tak nebylo tak by normální ss fron ollie muselo bejt ss bs ollie... na stalinu sem se málem kvůli tomuhle prpral hehe jak sme se hádali a nakonec uznali mojí pravdu tak doufám že tady to bude stejný...
Koláč
28.01.2006 v 14:11:58
tak to je mazec.. názvy triků se tu už dlouho neřešili.. je to fakie fs flip, nejspíš proto, že proto.. Prostě to neřešte, na nollie je to bs, protože se točíš stejně jako kdybys dělal bs ollie.. pochopil to i muj bratr a to je už co říct.. tak vás prosim o to, abyste to fakt neřešili a smířili se s tim že to je fakie fs flip. Jo a jen tak mimochodem Nikolas je fakt v pohodě a nevim, co komu na něm vadí..peace
galus
28.01.2006 v 12:53:24
nehroťte....flipujte
kalivoda
28.01.2006 v 10:58:10
http://www.skateboard-city.com/backside-half-cab-kickflip.html Je to fakie backside flip. Zcekujte tu stranku a dejte si tam to videjko nebo tu sekvenci.
Kryštof
28.01.2006 v 09:54:46
Já fakt čumim.Je to jasnej na stoprocent Fakie Frontside kickflip.Na nollie by to bylo nollie bs kickflip.Ale u fakie se ty triky pocitaj jako na normal.Delate proste fs flip a tohle je to sami ale na fakie.
LNR
28.01.2006 v 09:25:12
Lidi nesouhlasim s váma že je to fakie fs flip...otočka je jak tu Lipan řek zádama tak to nemůže bejt fs ale bs.......
pspš
27.01.2006 v 23:44:39
ksakru lipan no jo prohral jsem :-))))
Lipan
27.01.2006 v 23:41:25
bohužel to neni fakie fs kino ale bs kino! je to tak protože se do toho točíte zádama a tak to je, takže jestli chcete zůstat zdravý tak můj názor přijměte a neklaďte odpor ;)
bta
27.01.2006 v 21:36:34
je to fakie frontside flip - to fs/bs se bere podle otaceni tela, to je jasny a tedy kdyz si vezmes jak jedes na normal a jak se telo toci pri fs tocim a pak se kouknes na ten fakie tak to tam uvidis ze se toci stejne jako fs na normal(goofy fs na normal - jedu a tocim se jakoby za pravou rukou dozadu, goofy fakie fs - jedu a tocim se zase za tou pravou dozadu)...
pspš
27.01.2006 v 20:50:37
proc tu michas kdo to da nebo ne zajimalo by me jak jsi na to prisel ale i kdyby o to nejde...proste fakie fs flip a nereste to...a kdyz delam nokrak a otocim se tak je to fakie do ss kraku ne? peace :-)
koty
27.01.2006 v 20:46:01
Je to proste fekal fronts flip.
Joshua
27.01.2006 v 19:37:21
osobne myslim, ze tu melem prazdnou slamu hadanim se o jmena triku . . . ale prihodim svuj nazor: myslim ze je spravne fakie FS flip
pro Miguela: jak chces jezdit nollie crook na switch tak mas recht ze to nebude fakie stand up, ale fakie salad grind (ruku do ohne bych za to ale nedal). A ke slozitosti bych pripomnel rozdil mezi otackama nazemi a ve vzuduchu: kdyz goofy jede doleva dela FS zatacku, ale kdyz skace doleva dela BS ollie . . . (jestli teda jeste jmena zataceni na zemi nekdo pouziva:) )
Miguel
27.01.2006 v 19:04:55
Pet z peti na fakie v pohode, ale na nollie by to bylo horsi:)
bandito
27.01.2006 v 18:57:24
vsichni zblebtate ale vsadim se ze na cistotu 5 z peti pokusu ho z Vas paanu neudela ani jeden. Co se tyka toho nazvu rad se podivam jak to dopadne, co je uplne spravne! :)
Miguel
27.01.2006 v 18:54:20
Presne, delate to slozitejsi nez to je, nevim proc by melo bejt fakie obracene, to bych se stejne tak mohl domnivat ze na switch to bude taky obracene protoze jedu po zpatku. Dobre tak mi teda vysvetlete, udelam nollie crook, otocim se a jedu na fakie a kdyz udelam to samy tak to neni fakie crook, ale podle vasí teorie fakie = obraceny, by to znamenalo ze by se to jmenovalo fakie stand-up grind, coz se mi zda nelogicky!!! A nebo nollie nosemanual by byl na fakie , fakie manual.
pspš
27.01.2006 v 18:45:16
joujou krystof presne :-)))
Kryštof
27.01.2006 v 18:28:59
Je to fakie FS kik.Na nollie by to bylo sice nobekik,ale na fakie se to meni zpatky na Fs.
pspš
27.01.2006 v 18:28:56
jaj zas moc hrajete ty hry...hovno odbornici kdyz das v thps4 nose 360 flip tak ti to prvni vyskoci nollie a pak se roztoci deska ve smeru klasickeho 360 flipu takze bych nad tim trochu zapochyboval...jmenuje se to fakie fs flip proto, ze fakie znamena pozadu...a kdyz udelam pozadu fs flip tak mi vznikne presne to,oc tu jde...je to slozite ale je to tak :-)
fakie bs flip
27.01.2006 v 15:55:40
Podle me je to fakie backside flip. Souhlasim s Miguelem. Treba v serii her tony hawk pro skater se taky tak nazyva. Posledni dobou hodne vidim ze mu rikaj fakie fs flip ale vem te si ze v thps si na to pojmenovani triku urcite davaj velkej pozor a spolupracujou s profi riderama.
nemam ho rad
27.01.2006 v 14:59:00
je to stejne na pičuuu nikolas je pičus a tak to jeee ne podle toho jak jezdi respekt jezdi dobre ale chova se jak pičuusss
nutel
27.01.2006 v 13:43:13
ty vole to je pravda, no, spravnej nazev je fakie bs kickflip, a paklize chceme bejt uplne presny, tak je to fs halfcab kickflip...
Miguel
27.01.2006 v 12:56:16
Nechci nic rikat, ale podle me je to fakie backside flip, protoze to by jinak znamenalo, ze nollie backside flip to jest poslepu, by se musel jmenovat nollie frontside flip. Lidi si to pletou jen proto ze si reknou ze kdyz tak kopou fs flip tak na fakie to bude fakie fs flip, ale to je spatne, protoze se backside nebo frontside urcuje podle podle toceni tela....
